אלכוהול בבאר הביתי - הרשימה המלאה

Ynet - מתוך פורום יין ואלכוהול ב

המשקאות הבסיסיים הרצויים בבר הם: וודקה, ג'ין, רום, טקילה, ויסקי (שונים), קוניאק, ליקרים שונים לפי הטעם (תלוי גם במרכיבי הקוקטיילים השונים שעומדים להיות בשימוש קבוע). כמו כן יינות, בירות ומשקאות קלים. ורמוט, קמפרי ואניסים כאפריטיפים. ייגרמייסטר, רמאזוטי ודומיהם, אפשרי כדזסטיפים שיעזרו גם בעיכול.
רצוי לצייד את הבר שלנו במותגים איכותיים כדי למנוע כאבי ראש, בחילות ושאר מרעין בישין. אם מצויה הפרוטה בכיס, מותגי הפרימיום והסופר פרימיום יעשו את היום (והלילה) ואם לא, אפשר להתייעץ עם חנויות המשקאות, ניתן למצוא משקאות פחות יקרים באיכות טובה גם כן וכמובן תמיד אפשר לחזור עם מלאי קטן מהדיוטי פרי. בחנויות הפטורות ממכס כדאי לרכוש את המשקאות היקרים ביותר, את המותגים הסטנדרטיים ניתן למצוא גם בארץ במחירים שווים לכל נפש.
וודקה – סמירנוף, אבסולוט, פינלנדיה וסטוליצניה. (כדאי לשמור במקפיא, הרבה יותר נעים ומחליק בגרון לשתות אותה קפואה). להגיש בשוט קפוא או בכוס גבוהה עם קרח ותוספות של מיצים שונים.
ג'ין – גורדונ'ס, ביפיטר, טנקרי או בומביי. להגיש בכוס גבוהה עם קרח, מי טוניק ולימון.
רום – בקרדי, קפטיין מורגן, או נגריטה. להגיש בכוס גבוהה עם קרח וקוקה קולה, או להכנת קוקטיילים.
טקילה – קווארבו, סאוזה או דורנגו (זולה יותר). להגיש בשוט עם מלח ולימון ליד, ללקק את המלח לאחר שזרינו אותו על גב היד, ללגום מהטקילה ולמצוץ את הלימון. אפשר להגיש את הטקילה גם בכוס גבוהה עם קרח ותוספת.
לחובבי הויסקי, כדאי להחזיק בבית ויסקי פשוט יותר ורך ליום יום וגם לאלה שלא רגילים עדיין לטיפה המרה הזו. וויסקי מאלט (הטהור והמשובח יותר) למי שהתרגל והתאהב במשקה ולא מוכן כבר להתפשר (והמחיר בהתאם). הבלנדים הנפוצים ביותר הם ג'יימיסון האירי, ג'וני ווקר אדום או בלנטיין וגק דניאל'ס הברבון האמריקאי. אפשר להשיג גם ויסקי זול יותר ועדיין נעים לשתיה כמו, גרנט'ס וטיצ'רס ועוד רבים וטובים. המאלטים הרכים והנפוצים ביותר הם גלן פידיך וגלן מורנג'י. הטוב ביותר הוא, ללמוד מטעימה אישית בפאבים השונים.
הקוניאקים הנפוצים ביותר הם הנסי, רמי מרטין ומרטל.
וכמובן ליקרים שונים, אפשר דרמבואי, בנדקטין, סאוטרן קומפורט, קוונטרו ואחרים.

0 Comments:

:
:
:

enter your blog/site address and i'll come visit, otherwise your comment will be anonymous

BloggerHacks

<< Home